Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2011 23:35 - Раницата.
Автор: bishopsis Категория: Туризъм   
Прочетен: 425 Коментари: 0 Гласове:
2



Моята раница   е нещото което  е неразделно от мен.Тя ме  е спасявала от студ,жега ,глад и жажда.Преди да се отправя на път педантично  и грижливо мисля за всичко онова което трябва да има в нея.Нещата необходими са доста но теглото им  не трябва да бъде повече от 1/10 от  от моето собственно.Значи в случая раницата не трабва да тежи повече от 6.5 кгр.Ето защо  преценявам от кое  какво да взема .Има неща които  постоянно трябва да са в нея а те са :черни очила за вятър слънце и сняг,лек дъждобран,резервни чорапи,найлонови торбички за краката/защо ли,ами защото ако  Ви се намокрят краката и обувките подгизнат си слагате сухите чорапи  върху тях найлоновите торбички ,обувате отново погизналите обувки така  те са пак на сухо и топло/ .Какво още-кибрит или запалка,свещ,бучка сух спирт.Таблетки с най необходимите лекарства  по 2-3 бр.примерно аспирин парацетамол малко марля и залепваща лента,нож и най главното  туристическата карта за маршрута,Не тръгвам за никъде без да проуча маршрута   ако не съм ходил  там или има някой от групата които да го знае.
.Един или два стари вестници те могат да ми служат за различни неща-да ме пазят от вятър ако ги сложа под блузата,да си разпаля огън  ако се наложи. Всичко това едва ли ще тежи  и половин кгр.Храната ли ? Е за нея всеки според вкусовете  и апетита си но за това  друг път.                                                                                                      



Гласувай:
2




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bishopsis
Категория: Други
Прочетен: 9572
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031